لپ تاپ های گیمینگ سریع و ارزان قیمت رنگ واقعیت گرفتند.

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
18:8
پنج شنبه 21 دی 1396

 تا زمانی که یک لپ‌تاپ اختصاصا برای بازی طراحی نشده باشد، نبایستی انتظار داشته باشید که بتوانید بر روی آن به اجرای بازی‌های سنگین بپردازید. در عین حال در صورتی که یک تبلت یا اسمارت‌فون مدرن را خریداری نمایید، نهایتا با دستگاه فوق‌العاده‌ای سر و کار خواهید داشت که در کنار برقراری ارتباط برای سرگرم نمودن شما نیز طراحی شده است.

 
ابزارهای همراه امروزی با طول عمر شگفت‌انگیز باتری خود به زیبایی می‌توانند بازی‌ها را با جزئیات گرافیکی بالا اجرا کنند. انتشار بازی Civilization VI برای آی‌پد پرو چنین امری را به اثبات می‌رساند. آی‌پد پرو با قیمت پایه ۶۵۰ دلار گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه است و در صورتی که بخواهید بر روی لپ‌تاپی با قیمت مشابه بازی کنید، لحظات ناخوشایندی را تجربه خواهید کرد. بازی کردن Civilization VI بر روی آی‌پد پرو در مقایسه با اجرای آن روی یک لپ‌تاپ ساده‌تر، ارزان‌تر و لذت‌بخش‌تر است.
 
با این‌حال نمایشگاه CES 2018 دلیل خوبی برای امید به تغییر این روند است. شرکت‌های اینتل و AMD تراشه‌های جدیدی را معرفی کرده‌اند که با مصرف انرژی کم‌تر خود هزینه دستیابی به کارکرد مناسب گیمینگ را کاهش می‌دهند. تنها شاید استفاده از این تراشه‌های جدید برای تامین توانمندی‌های گرافیکی لپ‌تاپ‌ها چندان معمول نباشد.
 
مشارکت شرکت انویدیا
در حالی‌که شرکت‌های AMD و اینتل با معرفی زودتر از موعد محصولات خود حضوری پر رنگ در رویداد CES 2018 داشتند، در این میان نباید انویدیا را از قلم انداخت. از سوی مقابل شرکت انویدیا به لطف پردازنده گرافیکی جیفورس MX150 خود در نمایشگاه CES 2018 حضور یافت. مقرون‌به‌صرفه‌ترین پردازنده گرافیکی موبایلی شرکت انویدیا در زمان عرضه خود سر و صدای چندانی برپا نکرد. این شرکت حتی از برچسب برند GT برای محصول جدید خود استفاده نکرد. به خاطر داشته باشید که پیشوند GTX بیانگر GPUهای قدرتمند برای گیمینگ است. با این‌حال پردازنده MX150 از آن تاثیر پذیرفته و به شکل قابل‌توجهی قابلیت‌های نمونه قدیمی‌تر MX140 را ارتقا داده است. در نتیجه مجموعا به پیشرفت امکانات گیمینگ اقتصادی کمک خواهد کرد. MX150 به‌ راحتی می‌تواند بازی‌هایی نظیر Overwatch و Star Wars Battlefront II را با رزولوشن ۱۰۸۰p و سطح جزئیات متوسط اجرا نماید و تنها با قیمت ۶۰۰ دلار می‌توانید شاهد حضور آن‌ در لپ‌تاپ ایسر Aspire E15 باشید.
 
MX150 طی رویداد CES 2018 در لپ‌تاپ‌های بیش‌تری ظاهر شد. شرکت ایسر از این پردازنده گرافیکی در دستگاه Switch 7 Black Edition استفاده کرده است تا یک دستگاه باریک ۲in1 را با عملکرد گرافیکی فوق‌العاده شگفت‌انگیز تولید نماید. سامسونگ آن‌را در نوت‌بوک ۹ جدید خود قرار داده و لنوو آن‌را در طیفی از لپ‌تاپ‌ها شامل ThinkPad T480s به‌کار گرفته است. تمامی این مدل‌ها، لپ‌تاپ‌هایی قدرتمند و حرفه‌ای هستند که امکان اجرای بازی PUBG را در اوقات استراحت شما فراهم می‌کنند.
 
همچنین بایستی توجه داشته باشیم که معماری هسته‌های گرافیکی انویدیا در شرف نوسازی قرار دارد. پردازنده MX150 در واقع نشان‌دهنده پایان دنباله فعلی سخت‌افزارهای شرکت انویدیا بوده و تراشه جدید هیجان‌انگیزی محسوب نمی‌شود. این همان رویدادی است که در اواخر سال ۲۰۱۸ انتظار مشاهده آن‌را داریم.
 
نهایتا بازی با لپ‌تاپ برای کلیه افراد
لپ‌تاپ‌هایی که در نمایشگاه CES رونمایی می‌شوند، تنها شروعی بر این موج جدید هستند. اکنون در رویداد CES 2018 نوت‌بوک‌هایی مقرون‌به‌صرفه با پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند چندان مشاهده نمی‌شود. اگرچه نهایتا یک مبنای وسیع برای پردازنده‌های گرافیکی مقرون‌به‌صرفه و کارآمد وجود دارد که تولیدکنندگان سیستم‌ها می‌توانند برای تغییر این رویه از آن استفاده کنند.
 
زمانی‌که مردم متوجه شوند که امکان خرید لپ‌تاپ‌های اقتصادی مناسب گیمینگ وجود دارد، روزهای بد برای تراشه‌های گرافیکی لپ‌تاپ‌ها نیز به پایان خواهند رسید.


تعداد بازدید از این مطلب: 58
بازدید : 58

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود