آپدیت 1.09 بازی Call of Duty: WWII منتشر شد.

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
20:7
پنج شنبه 5 بهمن 1396

 استودیو اسلج‌همر گیمز بروزرسانی 1.09 بازی Call of Duty: WWII را همزمان با رویداد Resistance Community منتشر کرد که مشکلات بسیاری را مرتفع می‌سازد.

اگر برای آغاز رویداد Resistance Community بازی Call of Duty: WWII هیجان‌زده هستید، بنابراین ممکن است که بخواهید کنسول خود را روی حالت دانلود اتوماتیک تنظیم کنید. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که توسعه دهندگان بازی Call of Duty: WWII در استودیو اسلج‌همر گیمز بروزرسانی جدیدی را برای بازی منتشر کرده‌اند که بسیاری از باگ‌های آزاردهنده بازی را رفع می‌کند و بازیکنان برای تجربه رویداد جدید باید آن را دانلود کنند.
 
این بروزرسانی در وهله اول باعث افزایش سرعت بازیابی سلامتی، اضافه ‌کردن Winter Carentan به چرخه نقشه اصلی و خاموش کردن شوک وارد شده از انفجارهای حاصل از دوستان می‌شود. علاوه بر این، این آپدیت بیش از ۵۰ مورد از مشکلات بازی در بخش چندنفره نظیر بیرون پریدن‌های ناگهانی در صحنه‌های مختلف، مشکلات قطع ارتباط و موارد دیگر را مرتفع می‌سازد. همچنین حالت Nazi Zombies نیز بهبود‌هایی در زمینه رفع باگ و موارد دیگر به خود دیده است.
 
بازی Call of Duty: WWII به طور رسمی در تاریخ دوازدهم آبان‌ماه (۳ نوامبر ۲۰۱۷) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. اولین بسته الحاقی اصلی بازی با نام The Resistance Map Pack نیز در تاریخ دهم بهمن‌ماه (۳۰ ژانویه) منتشر خواهد شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از‌ آن به شرح زیر است:
 
سازندگان Call of Duty: WWII پیش از انتشار آن، وعده بازگشت به ریشه‌های سری را داده بودند و خب می‌توان گفت که تا حدود زیادی در این کار موفق شده‌اند. پرداختن به جنگ جهانی دوم باعث شده تا بازی بتواند داستانی خوب و یک کمپین سرگرم‌کننده را ارائه کند. از طرف دیگر، بخش زامبی هم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته و شاید اگر اسلج‌همر می‌توانست تجربه چندنفره بهتری را هم در بازی خلق کند، شاهد اثری بی‌نقص بودیم.


تعداد بازدید از این مطلب: 27
بازدید : 27

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود