همکاری اپل و ال جی برای ساختن باطری گوشی آیفون X.

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
8:43
جمعه 6 بهمن 1396

 طبق اطلاعاتی که به تازگی در دسترس قرار گرفته است اپل به تازگی توانسته است با همکاری کمپانی LG Chem، باتری‌های L شکل جدیدی را تولید کند. انتظار می‌رود این باتری‌ها در نسل جدید از گوشی‌های آیفون اپل به کار گرفته شوند.

 
پیش از معرفی و عرضه گوشی آیفون X از سوی اپل، شایعاتی منتشر شد که نشان‌ می‌داد این محصولات قرار است برای اولین بار از باتری‌های جدید و L شکلی بهره ببرند که ضمن کاهش فضای استفاده شده درون بدنه، ظرفیت و شارژدهی عالی را هم در اختیار کاربران قرار دهد. اگرچه این شایعات به نوعی به واقعیت پیوست اما پس از کالبدشکافی گوشی‌های آیفون X مشخص شد که اپل به جای استفاده از باتری‌های L شکل، دو سلول مجزا را به این صورت در بدنه این محصولات قرار داده است.
 
اما براساس گزارش‌های جدید گفته می‌شود که اپل این بار قرار است در گوشی‌های آیفون سال 2018، شایعه استفاده از این باتری‌های L شکل را به واقعیت مبدل کند. براساس اطلاعات موجود در این گزارش‌ها اپل توانسته است با همکاری نزدیک ال‌جی، باتری‌های لیتیوم یون L شکلی را تولید کند که ضمن فراهم کردن یک ظرفیت شارژدهی عالی فضای کمی را هم اشغال می‌کند و همچنین موجب کاهش وزن کلی محصولات می‌شود.
 
این گزارش همچنین اعلام کرده است که اپل و LG Chem هم اکنون مشغول تولید آزمایشی این باتری‌ها در یک کارخانه مستقل در شهر Nanjing چین هستند و قصد دارند در صورت تایید این محصولات، تولید انبوه باتری‌های با ظرفیت بالاتر را برای گوشی‌های آیفون XS و XS پلاس آغاز کنند. شایعات اخیر نشان می‌دهند این باتری‌های L شکل قادر هستند ظرفیت‌هایی در حدود 3000 میلی آمپر ساعت داشته باشند.
 
 
گفته می‌شود اپل قصد دارد در کنار این محصولات از یک گوشی با ارزش خرید بالا با نام آیفون 9 نیز رونمایی کند که دارای یک نمایشگر 6.1 اینچی LCD است. به نظر می‌رسد این گوشی از باتری‌های با ظرفیت کمتری برخوردار است که دارای شکل L نیز نیستند.


تعداد بازدید از این مطلب: 35
بازدید : 35

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود