خرج کردن بیت کوین با کارت های اعتباری جدید در بریتانیا

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
20:50
پنج شنبه 25 آبان 1396

 در حالی که بیت کوین به بیشترین ارزش خود رسیده، سرمایه گذاران هنوز نمی دانند که برای افزایش ارزش سرمایه خود صبور باشند یا تا زمانی که فرصت باقیست، از پول خود استفاده کنند. آن دسته از افرادی که به دنبال استفاده از سرمایه گذاری خود هستند، گزینه های اندکی پیش روی خود می بینند؛ زیرا کمپانی های بزرگ زیادی نیستند که از مبادلات ارزهای رمزپایه پشتیبانی کنند.

 

اما استارتاپی به نام London Block Exchange در صدد تغییر این موضوع برآمده و در حال عرضه کارت های اعتباری جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد بیت کوین (و دیگر ارزهای دیجیتالی) خود را در سراسر بریتانیا خرج کنند.

 

LBX مدعی شده Dragoncart که طی هفته های آتی عرضه می شود، به سرمایه گذاران این امکان را می دهد تا به صورت آنی ارزهای بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین و مونرو را به پوند استرلینگ تبدیل کنند. پلتفرم و اپلیکیشن این کمپانی هم از همان سیستم هایی بهره می برد که بانک های بریتانیا به آن مجهز شده اند و ضمناً جواز مقامات بریتانیا را دریافت کرده است.

 

مشتریان هنگام تبدیل واحد پولی خود به پوند، کارمزدی 0.5 درصدی می پردازند و ضمناً برای تهیه این کارت های اعتباری باید در ابتدا 20 پوند و هزینه اندک دیگری برای برداشت پول از ATM بپردازند. پیش ثبت نام عمومی Dragoncard از همین حالا آغاز شده اما سرمایه گذاران سازمانی تنها از طریق دعوت نامه قادر به تهیه آن خواهند بود.

 

در نهایت گفتنی است که مبادلات مالی بیت کوین چندان سریع نیستند و معمولاً چند دقیقه زمان می برند؛ به همین خاطر، معمولاً روشی مناسب برای پرداخت پول به حساب نمی آید. اما LBX تبادل مالی را خود برعهده می گیرد و کاربران را از سردرد این نقل و انتقالات راحت می کند.



تعداد بازدید از این مطلب: 58
بازدید : 58

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود